Monday, October 06, 2008

tag raya:P

Berapa pasang baju raya anda tahun ini dan kaler apakah?
2+1, dua yang saya tempah, lagi satu saya bantai beli di klsentral sebab ia ada manik manik.saya suka glemer di pagi raya.semuanya bercorak batik supaya senang dilenjan ke opis pada setiap hari kamis.

Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
serunding cikgu inson dan ayam masak merah pedas makan dengan ketupat dawun palas.setahun sekali je jumpa semua ni.

Apakah biskut raya kegemaran anda?
saya suka conflake cekelat yang saya buat dengan aten.manis manis n rasa cekelat yg melimpah ruah (promote tak hingat!).selain itu saya juga suka makan semperit ceri merah dan tat nanas.

Berapa banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kepada budak-budak?
saya sudah bekerja jadi saya tidak dpt duwet raya.tahun lepas saya bagi rm3 je sebab sengkek tade bonus.tahun ni macam lebih skit(kurang periksa..mungkin sama je.ehhehe).saya teringin dapat duwet raya lagi tapi sedar saya dah kertu tak sesuai dapat duwet raya.(saya akan cuba buat rayuan kepada ibu bapa saya)

Apakah aktiviti malam raya korang?
malam raya saya layan apek gitu gitu raya2006 di tibi tiga sambil carik ayam untuk buat serunding.

Apakah lagu raya terbaik korang?
saya layan je semua lagu raya.katanya main sekali setahun je.jadi..layannnnnnnn

No comments:

the other ramblers

Blog Archive

About Me

My photo
just a normal average jane who loves to sleep n write whatever comes across her mind.

of the gibberish ramblings and the thoughtless thought