Thursday, July 02, 2009

blog jawapan sesaat

1. Bekas kekasih saya – tidak perlu ingat lansung.buang masa

2. Saya sedang mendengar – ketukan keyboard dari tempat amy dan syida.gila bekerja kawan kawan saya ni

3. Mungkin saya patut – stop tulis entry ni n pegi buat keja berpaedah, oh silap!saya sudah buat keja berpaedah pagi tadi.sekarang masa untuk melepak dan menulis jawapan blog dalam masa
sesaat.

4. Saya suka – bercakap dan minum nescafe ais.ai..sungguh obvious!

5. Sahabat-sahabat saya – ialah mereka yg saya sayang dan sayang saya walaupun saya gila n cakap meroyan royan.tapi tak apa, mereka faham.

6. Saya tak faham – kenapa orang selalu kata saya cakap banyak.series saya rasa saya pendiam

7. Saya kehilangan – angah saya sebab kanser.apa,keluarga saya ada kanser?

8. Ramai yang berkata – tentang virus babi dan maikel jeksen.oh dua benda ini berbeza, jangan salah sangka.

9. Cinta itu adalah – manis masam pahit payau kelat masin dalam idup saya

10. Di suatu tempat, seseorang sedang – melantak makan tengah hari dgn lahapnya sambil diperhatikan kucing longkang dengan muka sedih

11. Saya akan cuba – untuk berjimat dan menyimpan duit. em..selepas trip ke ostolia, dan jakarta..dan mungkin juga bangkok.hehehehe

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud – KELUARGA SAYA yang sayang saya nak mati.

13. Telefon bimbit saya – sangat cokak.tidak boleh 3g atau ambil gambar tapi saya suka

14. Bila saya terjaga – saya selalu terus menjadi ceria seolah olah tak penah terbungkang tido selama 7 jam lamanya

15. Saya paling meluat – orang yang tak tepati janji dan tak tau pulak nak mintak maaf

16. Pesta/parti adalah – kehidupan saya yang lalu.hehehe..

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – kucing saya yang gebu bernama Tam Tam.dia comel sebab pandai mengurut dan berak sopan di dalam toilet

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – 17.saya ada minat lelaki secara series bermula pada umur menggedik inilah

19. Hari ini – saya puasa ganti.dan sakit kepala bertubi tubi.dan hingus masih meleleh.

20. Malam ini saya akan – cuba tido awal dan tidak main internet.ha!

21. Esok pula saya akan – ada kursus dalam kolej

22. Saya betul-betul inginkan – duit.banyak banyak.

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini – saya tak sempat menelek lama lama sebab hari ini saya terlewat bangun.

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – adalah tempat saya suka kalau banyak duit.saya suka main daytona di arked permainan?kamu suka main apa?

25. Makanan Barat atau Jepun? – barat, sebab saya suka makan beger n mengunyah french fries

26. Bilik yang terang atau gelap? – gelap untuk tido, terang untuk bermekap

27. Makanan segera adalah – makanan saya dan zarina kalau kami ke wayang

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – "penatnyaaaa..."

29. Lepas ini saya akan – balik tido.series sakit kepala.macam nak terbuntang mata saya bergolek ke lantai

30. Siapa yang anda ingin tag – madam kwan dan mak saya sebab dia sudah ada blog.haha

2 comments:

mokja said...

i love for all your ups n downs ,you're one wonderful gift that one could have. may you be bestowed with better future .yg teruk2 .yg patah,yg riuk let them be.move on dear.

ladyhermanas said...

i love u too.more than words cud say

the other ramblers

Blog Archive

About Me

My photo
just a normal average jane who loves to sleep n write whatever comes across her mind.

of the gibberish ramblings and the thoughtless thought