Monday, January 30, 2012

Tag 30 (part cinco)

sikit je lagi...

21) Who was the last person you had a deep conversation with.

With mama and Aten. A deep conversation that one. 3 orang yang tidoq secara horizontal di atas Queen bed sambil membincangkan soal hati dan perasaan. Wawancara dan diskusi secara ilmiah terhenti setelah peserta paling veteran mengambil bantal dan tidoq di depan setelah tak berdaya mendengar sohseh sohseh bising peserta lagi dua orang itu kerana jam telah pukul 2 pagi. kah kah...Pembubaran diskusi sebenar dipercayai kerana tak tahan tidoq horizontal di katil Queen.


22) Weird things you do when you're alone.

Even when I am not alone, I just realize that I speak when I type, or text. I mouthed the things I want to type. So mulut ada sikit herot herot. ha ha..gilo tak boleh type rahsia macam ni aiseymenn..

23) Are you an organized person?

Kah kah kah..Cikgu Inson sila jawab soalan ini please. I am just in my 'organized' mode typically when I go travelling, because that is when I will be super organized with itinerary, clothes, money and such. Tapi bukanlah yang lain tuh tak organize. Rumah I very the organized apaaaaaaa...organize sawang. kah kah kah...!!!


24)Your opinion on cheating on people

It should be a capital punishment for cheating bulls*** in the world. Malas aku nak komen. Katanya yang terlarang itu godaan. Tak kira la bercinta ka berkawin ka apa ka. Sebab apa kata cheating bull? Sebab yang cheat tuh semuanya takdak bulls nak bagitau sebab apa depa cheat. Selalunya kantoi macam tuh je. Oh well, barulah bull's eye namanya bila dah kantoi. Nak blame sana sini but you.

Fuhh berapi-rapi tazkirah bakal psychotherapist.


25) When was the last time you were nervous?

Like, right now? Because I could not sleep , it is 3.48am and I need to invigilate an internal exam tomorrow. What if I wake up late and miss the exam? Oh horror!!! Okay nak tidoq dah esok sambung .

No comments:

the other ramblers

Blog Archive

About Me

My photo
just a normal average jane who loves to sleep n write whatever comes across her mind.

of the gibberish ramblings and the thoughtless thought